Go Shoppin'

Nu har jag minsann var och inhandlat lite grejer som jag har behövt !

En ny diskborste, Hårsax, Knivslip och en stor bunke till att baka bröd i och sånt. Var även in på Coop och handlade. Emil köpte grillbricka, fläskfilé och marinad och jag köpte ingredienserna till våran slush vi ska dricka till helgen som ska vara smaksatt med annanas & apelsinjuice. Såklart var vi ju på systemet oxå då :)

Inte att förglömma köpte jag även choklad till Mamsen, Sån mörk premium som hon gillar.. En mint och en hallon :) Ni glömmer väl inte Mamma på söndag ? :D


Och vetniii, Eller ja.. Klart ni vet vid det här laget att jag har världens bästa pojkvän men ändå ! För någon dag sen höll han på och säga att han skulle ordna en överaskning åt mig osv. Nu hade det tyvärr inte gått för att den hunnit bli såld.. Ja alltså, Han hade tänkt köpa en bil åt mig - Fixa den snygg och besikta den och sen ge den som en present ! :D Känner mig inte så ledsen över att den blev såld utan bara tanken att han skulle göra det för mig är present nog :)

Inte nog med det, Nu innan han gick ut och skruvade bil torkade han alla golvlisterna i hela lägenheten :D



Kommentarer
Jennifer

Tack :)

2010-05-27 @ 08:38:56
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Emma

Haha mjuka peppisen tog slut ganska fort eftersom Herr kakmonster andreas äter upp allt jag bakar:p haha



Jo men nässpray funkar inte.. har köpt koksaltlösning å de hjälper...

Haha jo ja vet att de är på tiden :D

2010-05-27 @ 16:22:35
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0