GAAAH

Jag blir GALEN, Det kryper allvarligt talat i hela jävla kroppen på mig. Ute har det spöregnat precis hela jävla dagen och Emil.. Han har sovit ena halvan och legat i soffan halsovandes andra halvan framför det ena mer värdelösa programmet än det andra.

Jag däremot... Jag är galen av rastlöshet. Jag vill bara fara nånstans, göra nånting, hitta på nåt - Vad som helst !

I WANT TO DO SOMETHING. Det här gör mig så less... Det vore lika bra att skaffa ett helgjobb för så fort man är ledig så ska man "ta det lungt" VARFÖR DÅÅÅÅ ? Helgerna är dem enda dagarna på veckan man orkar göra nåt till skillnad från alla vardagar man kommer hem och är helslut.


Tvn borde aldrig ha uppfunnits eftersom den gör folk besatta och lata. Hur många finns det inte där ute som "bara vill ta det lungt framför tvn" FUCK TVN


Kommentarer
Emma

Jaa då e vi två.,..Oxå vart rastlös som fan ändå sen igår...borde ha varit i lule så hade vi kunna göra nått..

2010-05-01 @ 18:30:15
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0