Fredag !

HejHej !

Idag har jag bara jobbat mellan 9-14 pga att en kund avbokade sin städning. Skönt så hann jag städa undan och diska här hemma i lugn och ro innan vi åker. Hade ingen lunch med mig idag så jag har ätit nudlar och nu mumsar jag på ett chokladwienerbröd med en kopp kaffe med myycket grädde i. I love grädde ! Det går åt ca 5 dl vispgrädde i veckan här hemma hos oss mohaha :D

Uh, Det här wienerbrödet var verkligen mäktigt :S Måste äta nån macka innan vi åker för det blir rätt sen middag med tanke på att vi är framme i Korpis vid 7-tiden. Vi har beställt grillat iaf åsså har vi ju med oss lite gotta från systemet som jag hade premiär på igår ;) Köpte 2 breezers och 2 cider bara och Emil köpte olika öler.

Och på tal om Systemet... Måste varna er för denna vidriga cider ! Smakade den igår och.. Ja man blev allvarligt illamående av smaken. Jag tvingade i mig hela eftersom jag betalt för den men FY så äcklig.

Ska enligt systemet smaka: Mycket söt, fruktig smak med inslag av jordgubbar och lime. Ton av peppar
Enligt mig: Inte söt, Ingen smak av jordgubbar, lime eller peppar däremot är den vääldigt blaskig med någon ton av sötlakrits ? Påminner mig även om sån Energidryck på pulver som man fick när man var liten och hade magsjuka.



Kommentarer
sofie

När ska du uppdatera om dina rätter? Gillar att få inspiration av dig!

2010-05-08 @ 09:14:51
URL: http://konstgjord.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0