FÖRBANNAT

Nu är jag så JÄÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD !

Alltså.. Här har jag stigit upp halv jävla åtta på morgonen för att städa, diska, duscha, förbereda middagen och ALLT för att Emil skulle komma hem kl 11 och för att han har bjudit hit en jävla massa folk på grillning men inte tänkt ordna nånting själv.

Kommer Emil kl 11 ? Näe... Så jag ringer och frågar.. Då ska vi åka efter 12 nångång.

Åker vi kl 12 ? Nä.. Nu kom dem från Gällivare hit och ringde å sa att vi ska åka direkt så Emil säger 1 sekund i förväg att "nu åker vi" .

Jaha  ? Vad bra att jag hann torka håret, välja kläder eller göra mig klar ? Vad bra att jag inte har slösat halva min jävla dag på att ställa upp för andra och som vanligt fixa allt. Vad bra att jag inte ens hinner följa med på nåt jag längtat efter för att alla är så jävla dumma i huvet.
Vad bra att du kan vänta 10 minuter på mig när jag har lagt hela jävla kvällen igår och förmiddagen idag på att ordna allting så att du själv kan göra piss, skit och ingenting. Dumjävel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0