Buuhu

Nu är jag jättebesviken.. Har i typ en månad planerat att vi skulle vara hundvakt åt Troja den här helgen så vi har varit och städat ur huset i fällan för att vara där, har tvättat och packat hennes filtar, köpt mat dit osv.. Åsså säger Malin idag att hon inte behöver nån hundvakt. Vart så lessen att jag började gråta tillåme haha.. Emil fick krama om mig. Men asså det är verkligen JÄTTELÄNGE sen jag har träffat Troja och jag saknar verkligen henne - För er som inte hängt med så länge här i bloggen så är Troja "min" hund som jag tyvärr inte kunde ha kvar.

Men det blir väl att åka upp iaf och kika på bilen.. Så får vi se om jag kommer hem med en 126a eller inte :D


Såå.. Ända sen jag fick veta att Troja inte kommer så har jag legat i sängen och surat. Borde göra något vettigt nu som att rensa det där jävla vattenlåset och packa ett par grejer jag sålt på Tradera.

Imorn blir det jobb för hela slanten och äntligen börjar Jag & baby samma tid så vi kan cykla tillsammans på morgonen.. Första gången på 2-3 veckor :D




Mamma saknar sin älsklingsbebi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0