Beslutsångest..

Nu är det ångest i hjärnkontoret ska ni tro.. Har ju länge velat ha en ny bil som ni förstår och nu har jag hittat en potentiell.. En bil jag vill ha men som för mig är ganska dyr. Den drar mycket bränsle och kostar ungefär dubbelt så mycket att äga som Volvon jag har nu.

Det är en fettysk vi pratar om.. Med v8 så alltså en lite törstigare bensinare. 20-25.000 kronor kommer den att kosta. MEN då är det en jävligt snygg bil jag inte behöver skämmas över.  Hmm hmm hmm.. Det finns mycket att fundera över. Pengarna har jag ju men frågan är om jag är beredd att lägga ut så mycket.. Har ju som bekant endel sparationsångest när det gäller mina pengar.


OM jag bestämmer mig för att köpa så blir det att åka på Torsdag och hämta.


Kommentarer
Åsa

hoppas de inte är mersketes du ska köpa :P

2010-05-18 @ 16:44:20
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0