ARRRRGH

Alltså gissa hur jävla förbannad jag är nu på en skala... Typ 10 !

Kom hem från jobbet, gick direkt ner i tvättstugan för att hinna tvätta min enda lediga dag denna vecka.. Just idag är såklart den maskin jag bokat stendöd medans alla andra fungerade. Försökte vicka upp och ner alla vippsäkringar, trycka på slåpåknappen, dra in och ut nödstoppen men inget fungerade så jag ringde Lulebo's felanmälan vilket jag inte borde ha slösat min energi på ! I andra änden av luren satt en dryg gubbjävel som bara antog att när en tjej ringer och anmäler något är hon automatiskt en idiot som inte en provat slå på maskinen.

Jag: Hej jag ringer för att anmäla en trasig tvättmaskin. Den går inte att slå på fast all ström är igång och de andra maskinerna är på.
Gubbe: Jaha men vilken tvättstuga är det då ? (drygt)
Jag: Den i hus nummer 17-33
Gubbe: Ja men där finns det ju två tvättstugor vilken är det ? (ännu drygare)
Jag: Ja det finns 1 tvättstuga med 3 rum, maskinen jag pratar om är i grovtvättstugan
Gubbe: Jaha men har du provat att slå på den då ? (dumförklarande)
Jag: Ja och jag har testat alla säkringarna
Gubbe: Har du provat strömbrytaren på väggen
Jag: Ja alltså de enda som sitter på väggen är alla vippsäkringar
Gubbe: Det är säkert bara strömbrytaren
Jag: MEN DET FINNS INGEN JAG INTE HAR TESTAT
Gubbe: Ja men hur ska vi ha det nu.. tänker du gå ner och kolla om det inte bara är strömbrytaren eller ska vi skicka ut nån i onödan.. Du vet att det kostar ju pengar för varje person vi skickar ut på sånt här och sen är det inget fel. (ännu mer dumförklarande)
Jag: Ja men skit i det då förfan, det är ingen strömbrytare som är felet och det är ändå inte min uppgift att leta reda på vad det kan vara men låt den var trasig då. klick*

Så nu tack vare jävla skithögar som inte ens kan göra sitt jobb så kan inte jag tvätta idag !

SEN har jag köpt en tröja från Tradera... Nu 18 DAGAR efter avslutad auktion och en massa tjorv med en seg & förvirrad säljare har jag nu fått hem min tröja. En enorm jävla Medium trots att det stod S i annonsen. Så jävla less jag blir !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0