Äntligen

Äntligen har jag varit till Kulturens Hus och lånat böcker.. Har tänkt göra det skitlänge nu men varje dag är det samma sak.. Man kommer hem, lagar middag, diskar osv och så har det helt plötsligt hunnit stänga men idag åt vi rester och hann dit i tid :) Åt mig själv lånade jag Hellfire som är en biografi om Jerry lee lewis. Åt Emil lånade jag Johnny Cash självbiografi som jag läst förut - Skitbra är den ! :)

Har även varit till affärn och skickat i väg ett Tradera-paket och sen har Mamma & Markus har oxå varit och hälsat på en sväng :)

NU måste jag diska och duscha åsen ska vi hinna blanda ihop våran slush innan Kniven mot strupen börjar för då är vi bänkade framför tvn :) Måste föresten betala en bunt räkningar oxå.. Både elen och försäkringen på bilen kom nu så de blir nog ett par slantar. Men jag ska inte klaga.. Har en riktigt låg lön och ändå har jag råd att leva som jag gör vilket jag är väldigt nöjd med :)


Johnny Cash

Och Jerry lee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0