Torsdag

Dag två "utan" socker.. Socker får man ju alltid i sig men inga kakor, godis eller annat för mig idag och det är förjävligt. Fattar ni att man kan bli så sjukt sur av att inte få äta något gott ? Varför utsätter jag ens mig själv för dethär ? Jag hade ju lika gärna kunnat försätta vräka i mig. Det hade väl vart trevligt.

Sen är jag sur för att min otroligt osympatiske pojkvän envisas med att äta gotta varje dag.. Som att det är lättare att hålla sig när man har det rakt framför sig :S

Sen är jag sur för att jag måste duscha. Jag hatar att duscha och jag hatar att gå och sova med blött hår men ännu mer hatar jag att duscha på morgonen så jag måste alltså göra det nu.

Hmm.. Vad är jag mer sur över ? Att vi ska åka till korpis imorn för att jag ville pimpla men nu känner jag på mig att det kommer suga, bli dåligt väder och att jag inte kommer få någon fisk. Ja skotern kommer ju såklart oxå att gå sönder och nivet det vanliga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0