Sunny Day

Soligt idag men ändå var de ganska kallt på morgonen.. Hoppas det blir varmare imorn då vi ska ut och pimpla :D

Vi ska som sagt åka upp till Korpis idag direkt vi slutat jobbet.. Ikväll skulle vi skotta fram några bilar och imorn blir det som sagt pimpla, grilla, skoter och sådant. Lasagne till middag och sen lär det väl blir en sväng till Finland och tanka oxå.

Just nu sitter jag hemma för att jag har en avbokad kund nu mitt under dagen så har jobbat en timme imorse och ska till nästa kund 12.30, Slutar kl 16 och då blir det raka vägen hem och steka plättar så vi hinner äta någon middag innan vi åker. Har en jävla huvudvärk som jag hoppas skall släppa. Är något segt att jobba när skallen värker :S


Nånå... Nu har jag egentligen inte tid att sitta här. Ska packa, äta lunch, diska, förbereda inför middagen och lite sådant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0