Söndagsmys

Igår blev det att ha lite Söndagsmys när Älsklingen kom hem från Boden :)

Köpte Chips, Dipp, Påskmust, Mazariner & Ölkorv. Mazarinerna var till mig och ölkorven till Emil.. Och på tal om Mazariner så har jag varit svinsugen på det jättelänge men aldrig idats köpa ett helt 4-pack då det är ungefär som med semlor för mig att jag bara vill äta en med långa mellanrum ;D

Hursomhelst...Dem var inte lika goda som jag mindes dem och absolut inte lika goda som dem jag bakade själv. Så nu vet jag ju att även det är mer värt att göra eget av :)

Allt gotta åt vi till Pulp Ficiton ! Dock bara CD1 för att det var den enda som kommit hem, Ska försöka hitta 2an idag så vi kan se färdigt den :)



Är "ledig" idag, Dvs börjar inte jobba förrän 15.30 och då ska jag bara på ett nytt kundmöte så nu ska jag försöka göra lite nytta och sen gå och sova. Jag älskar att göra så.. Stiga upp tidigt och sen sova ett tag igen där vid 10-tiden :D



Kommentarer
Olivia

fin blogg ! :D

2010-03-29 @ 10:12:56
URL: http://oliviiiias.blogg.se/
Vickan

Fy fan för mazariner!! Kan inte äta de sen när jag var liten och jag milla pappa och tomas for till lule men först hämtade 40st på olofssons. Usch!

2010-03-29 @ 10:24:03
URL: http://vickanpickaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0