Ont i öööra

Har ni gjort en öronsköjning nån gång? Sjukt obehagligt är det iaf när det sprutar in vatten in i själva örat där det aldrig annars kommer in något.

Igår när jag städade ett kök (Jag var alltså inomhus) kändes det plötsligt som att det blåste kall vind rakt in i örat på samma sätt.. Bakom där det tar stop när man petar med en tops om ni förstår hur jag menar ;D

Anyhow... Så hade jag ont i örat nu när jag vaknade och någon öroninflammation vill jag ju såklart inte ha så jag stoppade in en bit vitlök och nu känns det genast bättre :)


Eh... Godmorgon föresten !

Jag gick och la mig väldigt tidigt igårkväll för att jag blev sur på Emil som aaaaallltid bara vill se på tv. Så pga det tidiga sänggåendet har jag vaknat 1,4, 5.30 och sedan sovit skitdåligt sen dess. Kl 07 gav jag upp !

Nu är jag superduper hungrig och tänkte göra frukost.. Har kvar våffesmet så det blir en god frukost :D Sen idag ska jag ju göra stan vettni ;) Ska leta present åt Mamma och kolla i Second hand affärer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0