Mmmm godis ! :)

Efter att ha dissat båda de nya glassarna jag smakade idag tänkte jag hissa mina nya godis-favoriter som är riktigt craving-framkallande då jag har varit tvungen att åka och köpa dem... Ja, lite för ofta om man säger så :)

Till grejen hör att jag alltid har ogillat godis från mataffärer som Karamellkungen, Godisprinsen etc som alltid har samma tråkiga skitgodis men nu har Willys av alla ställen gjort ett rejält framsteg bland sitt lösgodis och introducerat massor av sorter jag aldrig sett eller smakat förut !



Nr 1: Är som ni ser en vattenmelongodis. Sur, intensiv vattenmelonsmak och riktigt smaskig konsistens.

Nr 2: Molles Lakritskola täckt av choklad. Chokladen är jag egentligen inte så brydd om men innehållet - En seg, supergod, salt lakritskola.

Nr 3: Kanonkulor, Dessa föll jag för direkt och har nästan ätit mig lite less på dem ;) Krispig utsida med en seg salmiakinsida.

Nr 4: Klassiska Ferraribilar med smarrig smak av Coca-Cola

Dessutom har dem börjat med så jäkla snygga påsar & burkar till godiset. Väldigt Stig Lindberg - Krakel spektakel köper en klubba inspirerade om jag får säga det själv ;)

Påsarna:




Och en bild från världens smarrigaste bok ;)



Kommentarer
Catrin

Jag har fastnat för Ferraribilar med cola-smak - mums! OCh visst är påsarna läckra!



Ha det gott!

2010-03-21 @ 21:57:45
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0