Måndag, Ny vecka

Godmorgon eller god förmiddag kära läsare !

Idag är det Måndag och Ojämn vecka vilket betyder ledigt för min del :D Tjoho.. Men man vet ju aldrig om man blir utringd på jobb så för att vara på den säkra sidan steg jag upp tidigt imorse och duschade. Man vill ju inte riskera att behöva åka iväg med smutsigt hår direkt :p

Inget jobb hittils iaf och jag jublar (nästan) för jag har en heel lista med saker som skall göras här hemma. Såhär ser den ut:

Duscha - Check
Gå ut med sopor - Check
Tvätta sängkläder - Check
Tvätta en maskin rött - Check

Hänga ut alla mattor på vädring - Check
Sortera och göra ordning bland mina kategorier här i bloggen - Under konstruktion
Dammsuga, skura och ta in mattorna igen - Check
Laga middag -
Baka fikabröd eller matbröd -
Diska - Check






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0