Hellu Onsdag

Hej på er allihopa.. !

Jag har just kommit upp ur badkaret.. Var så himla frusen när vi kom hem så det var riktigt skönt.. Dessutom har vi gjort det till en vana att bada 1-2 gånger i veckan, Så jävla skönt ju :)

Innan dess var vi på Storheden en sväng på Jula & Ica Maxi. Efter det for vi en snabbis till Gammelstad för att lämna lite grejer åså.

Lagade en suuupergod middag idag som bestod av Köttfärsbiffar fyllda med mögelost och en supersmarrig sås + ris till det.. Mmm vad gott de var alltså ! :D Ska lägga in bild och recept imorn :)

NU är det kvällsmat som gäller, konstant hungrig som vanligt så det blir Axa's kanel & äppel müsli med havremjölk och så nåt mer till det. Gött !


Köpte ett nytt dammsugarmunstycke idag, Tycker Twinner är skitbra. Tro mig dem gör städningen 100 ggr lättare och effektivare !



Mitt favvis-ansiktsvatten fick oxå följa med hem då mitt förra snart är slut även om det är jättedrygt och räcker länge.



Kommentarer
Jennifer

Alltså ni hade väldigt mkt fina saker :)

Den där gungstolen gillade jag.

2010-03-04 @ 23:52:30
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0