Halvledig Tisdag

Som rubriken lyder är jag halvledig idag, Dvs att jag egentligen är ledig men kl 12.30 ska jag till en kund och städa i 3,5 h för att de är bortresta på sin ordinarie tid på Fredag. Dvs att jag slutar tidigt på Fredag samt gör något vettigt idag. Fast ja.. Givetvis hade jag kunnat vara helledig idag oxå, Troja är ju här :)

Vi var ute på en 40minuters prommis direkt vi vaknade idag och sen har vi sovit, lekt sök (Gömt hundmat som hon har letat) och jag har försökt göra lite sånt man inte hinner med när man jobbar.

Nu ska jag snart ordna en god omelett till lunch så jag hinner smälta den innan vi ska ut på lunch-prommis. Då ska Troja få prova våran klövjeväska =) Jag har fyllt två flaskor med 4 dl vatten som jag ska sätta på varsin sida, Man ska börja med väldigt lätta vikter och det är viktigt att man har samma på varje sida. Även en tom väska gör nytta för hunden då den har en uppgift att koncentrera sig på.

Tro det eller ej, Men det är inte Troja på bilden även om det är väldigt likt. Hittade den på google :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0