Godnatters

Nej, nu är jag supertrött och ska hoppa i säng. Jobbar 9-15.15 imorn men har ännu inte bestämt mig hur jag ska ta mig till jobbet. Om jag ska åka bil med Emil, bussen eller ta egen bil. Hmm.. Egen bil är ju skönast men även dyrast. blu


Troja har då åkt hem vid 16 idag och det vart jättetomt när hon for, Lilla älsklingen som har varit så himlans go och mysig som vanligt <3 Hon ska mest troligt komma hit nästa tisdag oxå för då jobbar jag bara mellan 12.30-16 :)

♥ Gumman ♥
Ligger i sin vanliga ställning ;D



Kommentarer
Maxkajsa

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-07-09 @ 12:11:21
URL: http://maxkajsa.blogbloc.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0