Counting all the assholes

Fyfan.. Ännu en gång får man förvånas över hur sjukt barnsliga vuxna människor kan vara. And what bothers me even more är folks jävla dubbelmoral.. Saker man själv gör lite nu och då blir det ett jäävla liv om någon annan gör. Hur går det ihop att det är helt okey när man själv gör en sak men jorden går under när man blir utsatt för detsamma själv ? Hojja.. Less.

Anyhow.. Slutade tidigt idag och så kom baby med Buicken och hämtade upp mig så åkte vi till stan och åt go-lunch på Baan Thai :) Dem hade inte någon av mina favoriträtter men däremot hade dem börjat med att Pizzaslices ingick i buffén och det var gott :)

Åkte hem efter det och har tagit det lilla lugna.. Sett några avsnitt SATC och varit svintrött. Egentligen borde jag ha vilat en stund men då blir man så himla seg. Tror vi ska till Vändträsk och lämna buicken ikväll oxå å då måste jag ju köra nån bil dit som vi tar hem sen... Om nu inte Emil far med nån kompis.. Vore skönt så slipper ju jag :D Är inte alls sugen på att åka nånstans.

Har inte lust med nåt alls egentligen för att alla är så jävla dumma i huvet och bara måste vara idioter hela tiden. ÅÅÅÅH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0