Besiktning godkänd

Tjoho bilen gick igenom bes såklart ! :) Jag har känt mig rätt säker på det hela tiden men ändå var det en rolig överaskning :)

Har jobbat ett par timmar efter det och sen kom jag hem trött som ett odjur så jag och Troja spoonade i soffan 2 timmar :D Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden nu.. Sover 2h på dagarna och sen hela nätterna utan problem.

Skulle göra våfflor idag men mitt våffeljärn var ju enbart värdelöst så jag fick steka dem som plättar vilket inte blev lika gott alls ! Måste ta nån macka snart för det vart så jäkla sött & mastigt att jag inte kunde äta mig mätt på "riktigt".

Troja har nyss åkt hem och jag saknar henne redan men det ska bli lite skönt iaf att få sängen för sig själv :D Är nog ändå inte länge tills vi ses igen :) <3

MEN, Nu ska jag inte sitta här mer.. Måste ordna upp efter hundbesöket, dvs byta sängkläder, dammsuga och damma av hennes filtar. Det är oljiga tassavtryck i badkaret oxå ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0