Äntligen Fredag !

Åh fyfan så skönt med helg, ÄNTLIGEN säger jag !
 Detta har varit en tung vecka med mycket jobb å trött har jag varit. Jobbade lite över 9 timmar idag och utan rast såklart så var ganska mör när jag kom hem strax före 18 och var tvungen att diska ett humangus diskberg direkt för att jag skjutit på det så länge. Åt middag och bokade en tvätttid och sen tog jag min kaffekopp och satte mig vid datorn och slappnade av med 3 avsnitt SATC :) Sköönt

Har väl gjort lite annat smått och gott oxå.. Men inget speciellt. Pratade även med baby för ett tag sen som är påväg hem från Gve nu med ännu en bil så jag ska vänta uppe tills han kommer.. Lär bli jobbigt för jag är trött nu ! :D

Typ en sånhär tror jag det är.. Har ju inte sett den irl ännu men en Buick special 1963 är de iaf.. Blir lillebror till Storbuicken som är en lesabre från 61 :)





Kommentarer
Jennifer

Verkligen fina saker :) Jag älskar också gammalt.

Fast jag målar dom oftast vita. Men häftigt att ha en hel lägenhet med bara gammalt. Synd att inte det finns så många ställen här i kring med roliga möbler. Jag får nog vänta tills i sommar så jag får springa på loppis :) Tufft var det iaf hemma hos er :)

2010-03-05 @ 23:41:08
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0