Vilken pärs

Jag kan säga direkt att ; Den här dagen började inte bra !!

Som jag sa igår skulle jag börja städa på KillerQueen idag och dem hade en helt annan slags larmdosa så jag råkade tydligen larma av och på igen och fyfaaan vad det tjöt !.. Jag hade blivit förvarnad att om larmet går igång så ringer securitas dit och så skulle jag uppge en kod. Nu var det dock så att koden inte fungerade och hon i telefonen sa att jag skulle tryck in koden på larmdosan - Grejen var bara det att det fanns inga knappar på den.

Ni kan förstå paniken nu va ? Jag står i en frisörsalong mitt i stan med ett larm som tjuter så högt att det inte går att vara där inne med en support i telefonen som jag ska försöka höra vad hon säger och jag fattar ingenting. FY

Tillslut fick jag av larmet och kunde börja med det jag kom dit för - Att städa. Och fyfan vad snygg lokal dem har ! Har ni varit där inne så vet ni ju.. Och deras toa ! My good vad kitschig den var och trappräckena ner till tatueringslokalen var helt klädda i tigerpälstyg och haha.. Ja det var snyggt där helt enkelt :)

Kom föresten på nu att jag glömde flera sopsäckar i bilen. .Damn ;p.. Jaja får ta dem imorgon.

Har jobbat på som vanligt resten av dagen och kommit hem för en liten stund sen. Måste diska nu och sen börja med middagen som idag blir Tacopaj :) Mums !



Kommentarer
Jennifer

Söta matta :)



Jo jag försöker också hålla i pengarna men det är inte så lätt för mig :S



Ramarna var ju riktigt söta :)

2010-06-21 @ 16:27:15
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0