Trött & Förkyld

Fytusan vilken förkylning jag åkt på.. Så surt ! Jag har varit massa mer sjuk det senaste halvåret än jag brukar vara på ett helt år typ ! Orka

Anyhow så har jag nyss kommit hem från jobbet, Har inte jobbat natt eller nåt sånt man kan tro utan bara mellan 7-9, Jag ska egentligen vara ledig idag men numer har jag ju en frisörsalong varje tisdag så därav det korta arbetspasset :p

Jag & Emil ska luncha på Baan Thai idag så jag ska åka in till stan vid 12. Före det måste jag äta en macka, duscha och kanske sova ? Är så jävla trött men måste ändå vara in på apoteket och någon klädaffär när jag väl är i stan. Är i desperat behov av nya sockar och lite "förkylningsmediciner".


Nej, Nu hopp i duschen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0