Tisdag

Alltså jag bli galen på a-kassan, Nu fick jag nyss hem en BUNT och då menar jag verkligen en hel jävla hög med tusentusen olika papper som jag inte fattade ett skit av. Hojja.. Som tur var har mamma en kompis som jobbar på kommunal så jag måste be henne om hjälp annars lär jag ju bli gråhårig.

Hursomhelst har jag då nyss kommit hem från jobbet och ska alldeles strax ge mig i kast med att rulla köttbullar. Tänkte göra små små bullar åsså äta pasta och tomatsås till det, Lite italienskt sådär. Känner mig rätt stressad för jag ska iväg på personalmöte sen kl 18 och det fick jag inte veta förrän igår och då hade jag ju redan tagit fram köttfärs och allt annars hade jag nog gjort nåt snabbare & enklare till middag idag. Menmen, Nu är det som det är..


Nu ska jag fylla i en ansökan om en utbildning. Egentligen försent men att skicka in den ändå skadar ju inte ifall nån hoppar av eller om klassen inte blir full typ.


Gotta go !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0