Onsdag

Redan har halva veckan gått och snart är det helg igen Tjoho :D

Har inte jobbat så värst länge idag, Eller ja normallänge 7h. Råkade skära mig på nånting utan att känna det på slutet av dagen så såg jag sen att fingret var helt blodigt uuh.. Jag är ju svinkänslig på blod för er som inte vet :D Vart då bara ett yttepytte sår iaf men ändå störande för det var just vid nagelbandet så skinnbiten där lär väl fastna i allt nu hela tiden så det gör ont :p

Var till Apoteket efter jag slutat så då har man det oxå bortgjort :) Ska alldeles strax börja förbereda middagen - Jag ska äta Spenatsoppa idag som jag längtat efter länge men Emil hatar ju det så åt han ska jag göra korv & makaroner :)

Har ju jämt en massa matbilder på datorn som jag inte hinner/ids lägga in så här kommer ett par middagstips åt er :)

Chickennuggets och klyftpottis


Köttbullar med kokt potatis och brunsås


Och min supersmarriga lasagne - åååh det skulle jag vilja äta nu :D !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0