Mitt drömkök

Jag har ju tidigare visat lite bilder på hur fint det är i "Vårat sommarhus" som egentligen är det hus Emil's farmor bodde i när hon ännu levde men det finns så mycket mer.. HELA huset är verkligen som en tidsresa :)



Exempelvis det lilla köket på övervåningen tycker jag är såå fint.. Mitt framtida kök kommer nog ha en liknande färg på skåpluckorna alternativt ljusgula.

Självklart med likadana tidstypiska beslag. Nivet dem där elefantliknande som man vickar upp ?

I Köket på nedervåningen står en supersnygg fullt fungerande gammal spis, Husqvarna Regina med inbyggd kött-termometer och timer.



Kommentarer
Clinen

WOW! Vilket sött kök. Det hade jag inte haft något emot att spendera lite tid i! =) Vilken tur ni har som får njuta av detta. Visa gärna mer bilder från huset. Verkar mysigt.

2010-06-14 @ 18:36:50
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0