Mätt !

Hej mina vänner !

Här sitter en väldigt trött och mätt Elina. Först har jag jobbat 9h (OCH FÅTT EN P-BOT) F*ck, Det förstörde hela min dag.. Första gången jag glömmer parkeringspengar och tänkte att "Gud vilken tur att det fanns ett parkeringstillstånd i den här bilen" Så fick jag en bot ändå.. Surt ! Simon (min chef) skulle iaf ringa dit imorn och höra varför jag fått böter när jag hade ett tillstånd.

Anyhow höll jag på svälta ihjäl när vi väl kom hem så vi bestämde oss för att äta från Subway - Så var det stängt ! Så det fick bli ett kycklingmål från korvgubben Muuummmms ! :D

Puh.. Jag har ingen ork att göra något eller tänka så här sätter jag punkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0