Lördag !

Godmorgon ! :)

Kan börja med att berätta vilket otroligt flyt jag hade i köket igår.. Köpte för ett tag sen sånadär färska grillburgare som jag frös in, Skulle ta upp en sån till middag och det var lättare sagt än gjort då dem hade frusit ihop helt och satt som sten. Jag högg, bände, bröt och slet i dem tills jag tillslut lyckades få lös en. Slog på ugnen på snabb och gick sedan till datorn. När jag kom tillbaka rök det massssor ur ugnen - Oops där hade jag visst en smutsig plåt som jag glömt bort :) Fick springa ut med den på balkongen och brandlarmet gick som tur var inte igång. När jag äntligen fått in stripsen i ugnen ringer Mamma och frågar om jag vill ha en halv pizza ! Javisst ville jag det ;) Gud så skönt.. Höll verkligen på att svälta ihjäl och när allt jävlats med mig i köket var det verkligen välkommet ! Så jag åt pizzahalvan och sen stekte jag min burgare och åt den med mina strips :D Gött

Fick sen tillbaka en otrolig huvudvärk/nackvärk och illamående som jag haft till och från i veckan så det blev en tidig kväll för mig vilket var väldigt skönt :) Hann sova till typ 02 så hörde jag hur det smäller till ute på ugnen - Givetvis trampade emil rakt på ugnsplåten :p Han är ju en riktig mästare på att vara tyst när han kommer hem efter en utekväll - NOT :D

Så då var man ju vaken och det tog ungefär en timme innan vi somnade igen men jag har ändå varit helt pigg nu på morgonen. Känns som en bra dag idag ! Hoppas inte Emil är så bakis bara så vi kan göra nånting kul :)

Ska åka och handla och funderar på att köpa ingredienser så man kan baka en egen pizza :)

Oj vad mycket det blev, Ni ska få ett recept istället för en massa babbel.. Håll utkik :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0