Fredag

Nu har jag alldeles nyss kommit hem från Gammelstan där jag var och åt middag hos Mamma & Mattias.. Och markus då såklart :) Först var det Tacos och till efterrätt Äppelpaj. Jag blev väldigt mätt :D

Sen vart jag supertrött vilket jag tydligen måste ha varit redan när jag kom för jag hade glömt lysena på vilket jag aldrig annars brukar göra :p Lite trött var bilen att starta sen men gick bra ändå, Dem hann ju bara vara igång typ 1,5 timme haha :D

Nåväl.. Påvägen dit var jag in på Myrorna för att köpa krukorna jag hittade tidigare i veckan men si dem var såklart redan sålda :( Istället fick ett par 70-talssängkläder (SOM OM jag behövde fler av den varan) och en liten glasskål följa med. Dem har fan sjukt höga priser på endel grejer på Myrorna alltså ! Jag måste vara till den stora seconhandaffären i Boden åsså på Återvinningen och Röda korset här i luleå och se om jag kan hitta nå fynd.. Imorn kanske :)

Men nu har jag inte tid med detta mer för JAG HAR SEX AND THE CITY 2 PÅ DATORN ! Wohoo :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0