:) :)

Snart är jag uppe i sexsiffrigt belopp på bankkontot - Och det är bara pengar som jag själv sparat ihop och då ska man ha i åtanke att jag sen jag var 15 år har betalat i stort sett alla mina kläder själv och sen jag var 18 har jag gett 600 kronor i månaden av mitt underhåll till Mamma för mat och sånt och nu sedan jag flyttat ihop med Emil betalar jag ju givetvis hälften av alla utgifter så det GÅR VISST att spara pengar även om man har väldigt liten inkomst. Nu ger jag en stor klapp på axeln till mig själv och utropar ett glädjetjut TJOHOO :)


Undrar om jag skulle köpa någon fin present åt min älskling för skattepengarna jag fått.. Han skulle verkligen behöva en extern hårddisk till sin dator så det skulle kanske bli uppskattat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0