Tisdag

Hallå !

Nu har jag kommit hem från jobbet för en stund sen.. Jobbade ju bara imorse och sen var jag och handlade till kontoret. Har varit och klippt mig oxå.. Vart väl inge speciellt, kort och tunt tyckte jag men nu är det ju bra mycket fräschare iaf och kanske blir man inte lika jävla varm i skallen nu när man har lite mindre hår :) Jag brukar alltid tunna av håret på somrarna för att det blir så svettigt annars..

Resten av dagen tror jag inte att jag har tänkt göra nåt vettigt, På sin höjd diska :D Känner mig trött.

Sen blir det såklart att laga middag som idag ska bli köttfärsfyllda baguetter i ugnen :) Mumsigt ! Eter det åker vi till Gammelstan på kalas så där blir det nog ännu mer mums :)


NU lunch för min del !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0