Suck

Alltså jag måste bara berätta om när vi var på systemet.. Som vanligt var mousserande jordgubbsvin slut i hyllan så efter en massa letande hittade vi en personal och frågade om han kunde hämta ut från lagret.

Emil: Ja vi skulle vilja ha en flaska mousserande jordgubbsvin men det är slut på hyllan.
Personal: Ja men vad heter det då ?
Emil: Mousserande jordgubbsvin
Personal (drygt): Ja alltså, namnet på själva vinet - kan du gå och kolla det ?
Emil: Ja men det heter mousserande jordgubbsvin
Personal (kommer till hyllan och kollar): Men här finns det ju flera andra jordgubbsvin, Kan ni inte ta nåt av dem ?
Emil: Nä asså vi vill ju ha det där
Personal: Jaha.. Jaja men dem här andra finns ju oxå.

Sen kommer han tillbaka och säger att det är slut på lagret oxå.

I kassan säger sen samma personal: Men alltså - Dem där andra vinerna är ju oxå goda.
Emil: Ja men nu ville vi ha det där vinet och inte dem andra.

Ååååh gud jag kunde typ ha exploderat där inne för grejen är den att när jag var på systemet förra gången var det EXAKT samma visa från SAMMA personal. Vinet fanns inte inne, han började ifrågasätta vad det heter när det bara heter mousserande jordgubbsvin, sen ville han att jag skulle köpa helt andra & dyrare viner för att dem inte ids gå och hämta nåt.

Samtidigt som oss var det en man som ville ha Corona som oxå var slut i affären å då kommer det nån drygkärring från personalen och ba: Ja men du dem står allra längst bak och det tar hur lång tid som helst för mig om jag ska börja gå och gräva fram dem blabla, kan du inte köpa Sól istället ? Varpå mannen såklart svarar att nej, det är ju corona jag ska köpa.

Fucking idiots som jobbar där alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0