Sockerråtta

Fyfan vilket onyttighetsträsk vi hamnat i, Jag & Emil. Skyller på att vi haft semester, då får man lyxa och nu på Måndag är det fan SLUT med det och jag börjar cykla till och från jobbet varje dag igen så det blir nog bra ;)

Idag har varit en lugn och rätt händelselös dag.. Jag har handtvättat, småstädat lite och sånt. Emil har varit duktig och sopat hela balkongen och trapphuset. Sett en film och lite tvprogram har vi oxå hunnit med.

Baby åker till Rättvik imorn och gissa om jag kommer att sakna honom ?
MASSOR, Min älskade lilla snuttepluttegullegris :)



Dagens gotta blev 3 filmrullar (Nej, jag säger inte dammsugare).
Typ världes godaste fika.. MUMS :D



Kommentarer
En bögs liv

Hej! :) Allt bra?

2010-07-31 @ 23:43:27
URL: http://morgans.nu
Emma

Blir nog inge lulekalaset för min del heller.. så vi kanske kan ta å hitta på nå till nästa helg eller nu i veckan eller nå.. när du har tid:P

2010-08-01 @ 09:59:42
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0