Snark

Ååh, Me do not wanna work !

Gudars vad trött jag är !! Fattar inte alls varför jag steg upp redan kl 08 när jag inte börjar förrän 11 men ibland får jag bara för mig att "Åh nu vaknade jag och då ska man stiga upp" när jag i fall som dessa borde ha fortsatt sova. Jaja, Jag jobbar bara 5 timmar så jag hoppas det går bra ;D

Nu sitter jag då här med en kopp te & macka, När jag har ätit upp den ska jag gå och duscha åsså tar jag frukosten efter det.

Jag ska göra en pottisallad på färskpotatis, lite olja och kryddor idag som vi ska äta kryddig korv till och för mig blir det ju även lite grönsaker. Mamma och Mattias skulle ju även komma hit med vår nya hyllmöbel och ta en annan härifrån så jag har nog sysselsättning idag om man säger så, Hoff vad jobbigt jag vill bara sova :D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0