Snark

Gud så trött man kan vara ! Tycker inte jag sovit bra alls dem senaste nätterna.. Sena kvällar och tidiga mornar dessutom.

Igårkväll vart det lite gotta till en film i form av Popcorn poppade i mycket smör och kryddade med Curry & Grillkrydda. Mycket gott... Tyckte vi båda ;p





Idag har vi inget speciellt på agendan.. Jag har tvättat 2 maskiner och det är väl ungefär det enda vettiga jag planerat att göra idag, Man måste ju få ha lata dagar oxå :D Vi ska snart fara och slänga lite grejer iaf och sen tanka bilen etc. Jag skulle vilja vara in på Växtriket oxå så vi får se vad herrn i huset säger om det :)



Kommentarer
EmilyStrange

"hemmagjorda" popcorn är godast! micropopcorn kan slänga sig i väggen i jämförelse ;P

2010-07-30 @ 13:50:42
URL: http://www.emilythestrange.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0