Morgonpigga

Idag har vi stigit upp klockan 5 ! Jag drack en kopp te och gav Troja sin frukost (Enligt Cesar Millan ska man ge sin hund frukosten efter morgonpromenaden för att den ska få "jobba" för maten precis som vilda hundar gjort i tusentals år, Först jaga - Sen äta.) Troja brukar dock få sin mat innan morgonpromenaden men i en pet-flaska så hon ändå måste jobba lite för att få ut den. Det är ju ett tips till alla som inte har så mycket tid på morgonen så kan man göra sig själv färdig medan hunden får lite aktivering + mat.

Efter det gick vi ut på en lång rask promenad på en timme.. GUD vad varmt det var ! Pjuh. Det gick iaf jättebra och Troja var så himla duktig så det var jätteskönt :)

Nu har jag nyss druckit en smoothie med hallon & banan till frukost. Undra vad jag ska göra nu ? Vore skönt att sova en stund eller ska jag börja med nåt vettigt nu direkt ? Dammtorka, torka ur kylen och rengöra toa + badkar är ett par av alternativen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0