Måndag

Hej !

Ny vecka idag och inte vilken vecka som helst heller - Sista veckan innan semestern TJOHO :D

Har jobbat till 14.30 idag och åkte direkt hem efter det. Såg att jag hade glömt att ta fram kassler från frysen imorse så nu ligger den ute i solen och tinar haha, Man får ta till lite nödlösningar ibland när man inte haft minnet med sig.

Egentligen är jag sviiinsugen på att bjuda ut Emil på restaurang men inte till vilken som helst. Jag hade tänkt Pastabacken men då har dem tydligen stängt hela juli och på Toscana hade dem väldigt mycket gott för mig men kanske lite lika mycket för Emil då det var mycket grönsaker, sallader och typiskt italienska saker som Pesto osv. Vi hade nämligen tänkt äta en riktigt god lasagne och det hade dem inte där.. Kinamat är ju alltid gott men det känns ungefär som Pizza, Inte så exklusivt och något man äter alldeles för ofta för att det ska kännas som att "gå ut och äta gott"

Finns det några fler Italienska resturanger i stan eller någon ni vet där dem har riktig Kött-mat dvs entrecote, filé och sånt gott till ikket hutlöst pris. Cooks och liknande går alltså bort. Hjälp mig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0