LOVELY !

Aaaaaah SEMESTEEEEEEEER !!!

Fattar ni hur sjukt skönt detta är.. Jag har för första gången i mitt liv betald semester. Hela veckan ska jag lata mig dagarna i ända och få lön för det <3 <3


Dessutom fick jag denna månads lön redan idag och den var högre än nånsin tidigare !
Vad mer, Jo jag har blivit bjuden på fika hos en kund idag och hos en i Onsdags.. Att man har det bra :)


Nu har Emil nyss åkt iväg, Han köpte middag från max och jag stod med honom i kön och vart ändå inte ett dugg sugen på nån sån mat. Jag ska äta nudlar haha.. Jag ids verkligen inte laga mat åt bara mig själv. Kanske att jag far iväg och köper lite chips & dipp till ikväll för att fira in Semestern :)


Tjoho :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0