Lördag

Alltså jag börjar bli något less på att jag varken kan ringa eller skicka sms ! Så fort jag ska ringa till nån bryter det direkt och låter som när den andra lägger på före en och när jag ska skicka sms står det bara att det inte går.. Andra kan ju ringa och smsa mig så jag fattar inte vart felet sitter ? Något störande iaf, Man känner sig ju helt handikappad. Tur vi har hemtelefon ! :)

Men hursomhelst... Efter våran tidiga promenad gick vi och sov ett tag sen har jag ätit frukost en gång till, suttit vid datorn, städat i badrummet, torkat alla skåpluckor, spisen och det så lite vettigt har man ju hunnit med iaf men sen ikväll när Troja har åkt hem ska jag ta ut alla mattor och sen dammsuga. Det kommer ju in så himla mycket skräp + allt hår hon släpper oxå så :)

Nu kom vi alldeles nyss in från en 45 minuters promenad så jag är very svettig.. Gudars vad kvavt det är ute alltså ! Tror rötmånaden kommer tidigt i år !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0