Latmaskar

Karlar alltså !

Jag är jättetrött idag, måste duscha, diska och en massa annat... Och handla. Jag har absolut ingen som helst lust att åka iväg till nån affär så jag sitter och beklagar mig om hur jobbigt det kommer bli samt funderar på om jag inte kan skjuta på det - Svart är nej eftersom jag måste ha frukost och lunch imorn.

Då slår tanken mig att jag har ju en sambo, som äter hälften av maten och gott kan handla nån gång han med..

Jag: Men hallå, Varför måste alltid jag handla själv eller handla med dig som sällskap - Varför kan inte du åka och handla själv nån gång ?
Emil: Varför ska JAG handla ?


Öh..


Kommentarer
Helena

hihi, tur för mig då som inte har nåt körkort än=)

så min sambo måste handla utan med mig...

hur är det annars?

2010-07-02 @ 21:31:23
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0