Hjälp mig

Jag tänker köpa något nytt BRA Schampo & Conditioner.

Det ska göra håret mjukt, lent, glansigt, fint och lätt/luftigt. Jag HATAR när håret känns smutsigt = tungt efter en sekund.

Men jag är lite vilse i djungeln. Har hittat ett par potentiella, Någon om nåt av dem är bra ? Eller om ni provat något annat som ni vill tipsa om.


Lóreal absolute repair.
359 kr
2 x 500ml.
Återuppbyggande schampo för mycket skadat hår och intensivkur som reparerar på djupet.

Tigi Bed Head Dumb blonde.
399 kr
2 x 750ml
Reparerar skadat hår och gör det glänsande friskt med volym.


Tigi Bed Head Moisture Maniac.
399 kr.
2 x 750ml
En fuktbomb som gör torrt och glanslöst hår mjukt och lätt att reda ut.


Tigi Catwalk Headshot.
399 kr.
2 x 750 ml
Gör ditt hår sidenmjukt, lent och glansigt.
Återfuktar och hjälper till att reparera håret.

Tigi S-factor Smoothing
499kr.
2 x 750ml
Gör ditt hår silkeslätt, förseglar,stärker och är otroligt mjukgörande.



Kommentarer
Emma

Jag tycker ju såklart att bed head är bra:P

2010-07-20 @ 13:13:06
URL: http://emmnie.blogg.se/
sanna

Bedhead tycker jag du ska köpa ;b

2010-07-22 @ 10:17:38
URL: http://sannaallden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0