Helgen i Ord

Fredag: Slutade lite tidigare båda två, köpte mat från max och sen åkte vi. Kom fram till fällan vid 19.30 och då gjorde vi oss bara snabbt klara och åkte till Pajala. Då for vi först till Skinkan och drack där med Han och K-E innan vi for ut och åkte Buick. Vid 00-tiden gick vi in i öltälten Jag, Skinkan, Micke, Ante och Sanne. Träffade på lite bekanta ansikten som Josse, Cissi, Emma osv så det var ju roligt :)
Jag avslutade kvällen med 2(!!) hamburgare innan vi åkte.. Kom hem vid 4 kanske.

Lördag: Vaknade och trodde att maten, vattnet och resorben hade hjälpt då jag inte var bakis alls - Fel fel fel, Jag var fortfarande full och när jag väl började nyktra till mådde jag inte riktigt lika bra om man säger så. Tvingade mig ändå iväg till Pajala för att gå på marknaden där jag mest gick runt och ville spy av all stank från matstånden för att inte tala om munk-lukten fyfan. Åkte till Erkheikki sen där vi skulle äta middag men jag sov bara. Åkte tillbaka till fällan och fortsatte sova. Sen när Emil skulle fara och dricka på kvällen åkte jag till Korpis istället och spenderade kvällen & natten framför tvn. Tänkte att han kommer väl hem vid 2-3 så jag försökte hålla mig vaken vilket var lite i onödan eftersom jag ändå somnade därikring och Emil inte kom förrän 6 så vid 07 gick vi väl och la oss den morgonen.

Söndag: Sov till 13, steg upp lagade mat, packade och städade undan. Sen bar det iväg mot luleå där jag hoppade i duschen åt middag och sedan for till Boden och blev tatuerad :)


Kommentarer
sanna

haha,var lite skeptisk till min stavning ;b

2010-07-12 @ 10:39:42
URL: http://sannaallden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0