Gnight

Nu ska jag säga godnatt, Vi har gått och lagt oss så sent hela veckan att man har varit helt död på mornarna så ikväll blir det tidigt, Måste ju orka med sista dagarna nu innan semestern Tjoho ! :D

Jobbar börjar kl 9 imorn och sen har jag nästa kund 14.30 så det är ett litet uppehåll där.. Får se om någon behöver hjälp på jobbet eller om jag åker hem medans. Sen efter middagen ska jag iaf till Mamma och städa "privat" alltså inte genom jobbet :D Känner verkligen att jag kommer behöva alla pengar jag kan få nu inför höstens studier så jag ska verkligen försöka snåla och spara.

Pengarna är inte heller det enda jag kommer sakna under utbildningen utan även mitt jobb & mina kunder. Jag har trivts så jävla bra hela tiden och aldrig behövt känna att jag inte vill jobba - Visst när man är trött att det känns tungt på mornarna ibland men överlag har jag aldrig haft något emot att åka till jobbet. Och sen mina kunder då.. Att träffa dem varje vecka. Dem frågar hur man mår, vad man har gjort sen sist, hur det har gått, hur det går med jobbet, pratar på om sitt eget liv, sina problem, roliga saker som hänt osv. Skickar sms på högtider, ger en presenter, bjuder på fika etc.

Det har verkligen varit roligt att få lära känna alla och att se hur glada och tacksamma dem blir för det jag gör !
Kommer såklart oxå att sakna själva jobbet - Att det är så fritt och ändå fyllt av ansvar. Att jag själv fått styra mina arbetsdagar och själv se till att allt går ihop & fungerar som det ska, Fått ta ansvar över inköpen och sen allt runt omkring själva jobbet som att tanka bilarna, tvätta osv. Det har verkligen varit ett jobb för mig och om rut-avdraget fortfarande finns kvar efter höstens val skulle jag absolut kunna tänka mig att börja jobba på Maid igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0