Fredag

Jag tar ju en snus då och då ibland.. Är ingen "snusare" men det händer. Helst inte inför andra och inte för dem på mitt jobb.. Så när en arbetskamrat kom så tänkte jag ta ut den.. Fan vad den satt tänkte jag och drog till lite.. Tydligen hade den torkat fast i huden på nåt sätt så med sig slet den en hudbit och jag fick ett blödande sår under läppen. Ajjjeee

Tur det läker så fort i munnen iaf.. Annars hade det inte vart skönt.

Har inte ätit nån middag idag ännu utan bara en tallrik yogurt - Det är ju sååå varmt och då orkar då inte jag laga nån mat. Emil for nyss och nu är jag hundvakt åt Trojabebisen.. Som inte är någon bebis längre utan 3 år.


Jaja.. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och äta min goda chili-choklad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0