Billiga Jeans

Har fyndat lite idag om man säger så, 3 par jeans för 350 kronor !


Stuprörs i nött mörk gråblå  färg med några slitningar på låren som jag inte riktigt gillade men dem satt bra i övrigt och kostade bara 50 kronor så ! :D


Gråa stuprörs med silvriga dragkedjor på backfickorna.
Oxå 50 kronor.


Och mina favoriter. Stentvättade blå stuprörs som satt jättebra.
249 kronor.

Antingen är storleksmodellerna feta eller så är det jag som är liten för dem två översta är storlek 12-13 år och dem nedersta som satt bäst är storlek 11-12 år haha :D Nu vet jag ju vart jag ska leta jeans i fortsättningen - På barnavdelningen !

Förutom dessa jeans köpte jag slingblondering, en ramlösa, disktrasor och ett nytt foundationpuder.



Kommentarer
Helena

det är super. handlar alltid mina jeans på barn. kan inte ha från någon annanstans.men jc har börjat med en väldigt smal modell så kanske där.

2010-07-24 @ 15:10:25
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0