Åh, Äntligen

Äntligeeeen, Vårat internet/telefon har inte funkat på hela dagen ! Det har tydligen varit problem med hela Lulebo's uppkoppling så det var iaf inte nåt här hemma hos oss som gått sönder :)
Man blir ju helt handikappad utan internet och så fort jag tänkte göra nåt; Skriva ut papper från försäkringskassan, kolla jobb, söka recept,se vad som är på tv, kolla på lulebo om det stod nåt om vad som var fel, betala genom internetbanken osvosv så ba "FAN det går ju inte heller" :D

Jag är ledig idag för att alla kunder avbokade/har sommaruppehåll och imorgon jobbar jag bara 1 timme !.. Skönt på ett sätt men ger inte så mycket pengar :p Jag har iaf passat på att fixa lite här hemma - Vi flyttade ju in ena hyllan från vardagsrummet i sovrummet igår så den har jag fyllt nu med sina saker. Dammsugit, diskat, gått med sopor etc. Just nu håller jag på och tvättar men jag har hunnit ta det lite lungt med ett korsord oxå :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra när tvätten är klar, Kanske ta en liten tupplur - Så sköönt det vore :) !

Idag till middag blir det iaf kyckling i jordnötssås som jag tror ska bli supergott så jag längtar ! Nu ska jag lägga in lite recept från dem senaste dagarnas matlagning ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0