The förkylning continues

God damnit vad skönt det var att bara jobba en liten stund idag, Mitt huvud har fullt upp med att försöka spränga sig själv så det hade varit ganska jobbigt att städa en massa under tidspress.

Jag var bara hem till mina nya kunder och dem var jättetrevliga och visste hur dem ville ha det samt hade ett lättstädat men stort hus så det blir nog bara bulla :)

Nu ska jag ta ännu en huvudvärkstablett och knapra lite marianne medans jag skriver en ny kundlista.


Och här ska ni få se världens sötaste Te-kulor :), Jag hittade dem på någon inredningssida för ett tag sen och nu vill jag ha dem men kan inte minnas vart det var.



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0