Thank god it's Friday

Thank god it's friday, Exakt så tänkte jag imorse när Johnny Cash som vanligt spelade I walk the line i min mobil. Sjukt trött var jag och ville såå gärna stanna i den varma sköna sängen.. Men ikket. Det var bara att pallra sig upp och iväg till bussen. Har jobbat mellan 8-16 men hade ett uppehåll på 2 timmar pga att en kund avbokat.. Då passade jag på att skotta fram min bil och sätta i värmaren så jag skulle kunna köra hem den idag.

Var ju typ -25 och ändå startade gullebilen på en endast gång, Så stolt jag blev :D Jaja.. Jag for hem och så fixade vi lite innan vi for till gammelstan och åt Tacos till middag.. Å fyfan vad gott det var, Sådär ovanligt gott som det bara är ibland. Mums ! :) Åt tills jag blev proppmätt och pratade med Emil typ 1,5 timme i telefon, såg vem vet mest och sen åkte vi hem. Mamma packade med sig lite saker och sa sedan hejdå...

Från och med nu bor inte hon här längre, Utan nu är det jag som bor här helt ensammen - I ungefär en timme till för då flyttar baby in !! :D Fattar ni det ?? Att jag ska bli sambo.. Haha vem faan skulle tro att Jag & Emil för det första skulle blir kära.. Än mindre bli tsm och dessutom vara tillsammans i 2 år och 4 månader (Hittils) och flytta ihop ? Haha inte då jag iaf :D


Nä herregudars.. Här kan jag inte sitta ! Har massor att förbereda med tanke på att det alldeles strax kommer ett flyttlass som ska in ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0