Söndag

Hejhopp, Idag steg jag upp och gick raka vägen till köket och lagade Amerikanska Pannkakor, Snacka om tasty frukost ! :)

Sen har jag diskat och varit trött och sorterat i det tråkigaste som finns - Dvs min pärm med anstbevis, lönespecer, a-kassepapper, hemförsäkringar, bilförsäkringar, bankpapper, försäkringskassepapper och annat superkul. Nu är baby ute och sopar bilen och jag har fått leta fram en tom skiva att bränna annars skulle han aldrig ta sig till Umeå... Konstigt, Jag minns inte att jag någonsin hört talas om någon bil som har musik som drivmedel.

Jag är fortfarande supertrött men har många saker att ta itu med.. Ska bara bestämma mig i vilken ände jag ska börja. Kanske i kaffe & kaka änden ?








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0