Söndag

HejHej !

Idag har vi allt varit duktiga !, Kl 07 steg vi upp och började med tvätten.. Gardiner, Sängkläder, Mattor och vanliga kläder. Har pantat burkar och handlat åsså har jag diskat och dammsugit (Svinnoga i varenda vrå, golvlister osv) Nu står baby och diskar ur lite grytor så ska jag laga middag sen.

Sen har det blivit ändrat så jag ska åka hem imorgonkväll redan för att jag har fått ett nytt abonnemang (Nya kunder att städa hos) som börjar på Tisdag så då ska jag hem till dem och göra en planering om hur dom vill ha det och hur ofta. Very good för då får jag mer jobb%.. Har ju tidigare varit ledig Måndag & Tisdag.


Det var nog allt för mig just nu.. Tror vi ska en sväng till garaget efter middagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0