Nutrilett

Idag vill jag tipsa om en måltidsersättning !
Varför då ?  -Jo för att den var så jävla god !

Eftersom att jag knappt hinner äta lunch på mitt jobb och om jag hinner det måste det vara sånt jag kan äta kallt och helst samtidigt som jag kör bil. Inte så jävla enkelt hör ni så det brukar bli mest mackor & frukt typ.

Nu har jag även börjat ta med mig måltidsersättningar ibland för att slippa dö av hunger och åtminstone få i sig lite energi. Jag personligen tycker att dem oftast är jävligt äckliga och Nutriletts Shakes (Pulverpåsarna man blandar ut i vatten) är vidriga men nu har jag hittat den här !



Jag drack den med tropisk smak idag som var svingod och mättande, Den med bärsmak har jag inte hunnit smaka ännu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0